4 תשובות
אולי אני טועה אבל זה נשמע כמו אוסידי
זה אומר שאת מאוד אינטילגנטית ושמה לב לפרטים הכי קטנים. את אוכלת את עצמך על זה כי כנראה, לפי הערכה, את רוצה ומחפשת לא לטעות בכל מחיר.
אני יודע מעצמי, שאחרי שעשיתי טעות לא משנה באיזה סדר גודל, אני חושב עליה גם אחרי.
שואל השאלה:
^
והצלחת להפסיק עם זה?
אנונימית
האמת? זה כבר נהיה טבוע בי. חלק ממני.
אז אני פשוט מתעלם מזה.
אני מקבל את זה שזה קורה, ופשוט ממשיך הלאה
התחברות ל