38 תשובות
כן
כן
כןן בטח
כן למה לא
יאללה
בכיף
סבבה
גם לי
חבל שאין פה צ'אט של כולם בתכלס. במיוחד למצבים כאלה.
כן צריך לעשות פה גרופ צאט
בכיף
^^כן תפתחו לכם איזה גרופ צ'אט אנונימי באיזה מקום. שיחות קהילה וכאלה.
ברור
כן
יש מקום לפתוח בו גרופ צאט?
^יש zzload זה אנונימי אבל זה אתר חיצוני. היה טוב אם סטיפס היו ממש עושים בתוך האתר עצמו.
שואל השאלה:
וואי חייב גרופ צ'אט לכל המשועממים
וואי חייב גרופ צ'אט לכל המשועממים
אנונימית
כן!!!
^^ רעיון טוב
חייב גרופ צאטט באמתת
גם אם מישהו פותח חדר ב zzload אי אפשר לפרסם פה את זה אסור קישורים בתשובות חח בעיה
אז שישלחו ליוצרת השאלה והיא תשלח למי שיבקש ממנה בפרטי את הקישור
אם אתם רוצים שאני אפתח תכתבו פה ואני אפתח
תפתח
חבל שמתת :(
חבל שמתת :(
מה זה zzload? לא עדיף אינסטגרם? אבל גם ככה אני בטוח שזה ימות מהר כי אף אחד פה לא מכיר אחד את השני
לא מצאתי את האתר הזה, לא עדיף באמת סנאפצאט שזה אנונימי או אינסטגרם?
^^אינסטגרם זה לא אנונימי מספיק כנראה למי שצריך את זה
אז אפשר סנאפצאט שזה הרבה יותר אנונימי
גם לא לכולם (לי) יש אינטסגרם
אתם יכולים לפתוח כולם בדוי ולדבר שם
אתם יכולים לפתוח כולם בדוי ולדבר שם
אינסטגרם לא עובד
כאילו לכולם יש קריסה
אז תורידו סנאפצאט זה בחינם ואנונימי
איכס מה קשור סנאפצאט
גם אינסטגרם יכול להיות אנונימי.
כל אפליקציה יכולה להיות אנונימית
גם אינסטגרם יכול להיות אנונימי.
כל אפליקציה יכולה להיות אנונימית
ריל מה קשור סנאפצ'אט
שואל השאלה:
פשוט אינסטגרם בדויים
פשוט אינסטגרם בדויים
אנונימית
אין אינסטגרם עכשיו חח צירפתי תמונה שמראה שיש תקלה עולמית כרגע. אנחנו כמו נכים בלי אינסטגרם.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
לי אינסטגרם עובד
לי אינסטגרם עובד
אנונימית
אה טוב אז אני קורבן של האירוע כנראה. לפעמים עובד לפעמים לא. הסטורי מת.
באותו הנושא: