9 תשובות
לא תודה
שואל השאלה:
טובב
טובב
אנונימי
שואל השאלה:
לא צריך לכעוס
לא צריך לכעוס
אנונימי
בכיף אבל על מה
יופי
מוזמנ/ת
בטח תמיד
אבל את/ה אנונימי אז איך בדיוק?
מוזמן
באותו הנושא: