19 תשובות
קלאסי קל או בעצם קצפת, אבל יש קצת מדי אז זה תמיד מתסכל
עדשים
מילקי הפוך מי שזוכר
הם הוציאו חדש במהדורה מוגבלת כמה שכבות בשם טירמיסו
מי שטעם שיעדכן
הם הוציאו חדש במהדורה מוגבלת כמה שכבות בשם טירמיסו
מי שטעם שיעדכן
קלאסי עם עדשים
עריכה: נזכרתי עכשיו שהיה גם מילקי קלאסי עם כפיות מצופות שוקולד וזה גם היה וואו
עריכה: נזכרתי עכשיו שהיה גם מילקי קלאסי עם כפיות מצופות שוקולד וזה גם היה וואו
עם התוספת גלילי שוקולד
עדשים
עם הקצפת
מקופלת
שואל השאלה:
לדעתי בלונדי
לדעתי בלונדי
שואל השאלה:
גם הטירמיסו החדש טעים
גם הטירמיסו החדש טעים
מילקי זה לא טעים.
מילקי רק קצפת
trio מילקי
trio מילקי
אני אישית הכי אוהבת את:
טירמיסו
פיסטוק
מילקי עדשים
מלקי עם קורנפלקס מצופה בשוקולד שחור/לבן(שכחתי את השם)
מילקי פסק זמן
מילקי בלונדי
מילקי טריו בטעם שוקולד לבן ותות ובטעם שוקולד מריר ושוקולד חלב
טירמיסו
פיסטוק
מילקי עדשים
מלקי עם קורנפלקס מצופה בשוקולד שחור/לבן(שכחתי את השם)
מילקי פסק זמן
מילקי בלונדי
מילקי טריו בטעם שוקולד לבן ותות ובטעם שוקולד מריר ושוקולד חלב
שואל השאלה:
חחח בחרת בהכל תבחרי אחד!
חחח בחרת בהכל תבחרי אחד!
זה כל המילקים שאפשר
^^לא מצליחהה❤:))
האחד שכולו קצפת ובא עם כפית שוקולד
מילקי קצפת
גם פסק זמן טוב
(לא השוקולד שזה לא צריך אפילו לומר אלא המילקי)
(לא השוקולד שזה לא צריך אפילו לומר אלא המילקי)
באותו הנושא: