21 תשובות
כן!
לאא
נכון
כן
כן מאוד
את הקצפת יותר טעים לאכול בלי לערבב אבל השוקולד לא טעים בלי לערבב אז אוכלים מעורבב
כןןןןןןןן
לא איכ
לאאאאאא
כן
השוקולד פשוט דוחה לבד
השוקולד פשוט דוחה לבד
לא ממש לא
רק הקצפת טעימה במילקי אל תהרסי אותה עם השוקולד
רק הקצפת טעימה במילקי אל תהרסי אותה עם השוקולד
לא
לאא
לערבב
לאא! אחר כך יש רק שוקולד
כל הטעים זה הקצפת
כל הטעים זה הקצפת
קודם כל אוכלים את הקצפת
ואזז
רק אזז
אוכלים את השוקולד בנפרד!!
אבל כדי שהשוקולד לא יהיה ג'לי ומגעיל כזה מערבבים אותו (לא עם הקצפת!! פשוט מערבבים אחרי שאוכלים את הקצפת ואז זה מושלם)
ואזז
רק אזז
אוכלים את השוקולד בנפרד!!
אבל כדי שהשוקולד לא יהיה ג'לי ומגעיל כזה מערבבים אותו (לא עם הקצפת!! פשוט מערבבים אחרי שאוכלים את הקצפת ואז זה מושלם)
אפילו לא בצחוק
^^כן בדיוק מה שהיא אמרה
קודם לאכול קצת מהלמעחה אחר כך קצת מהלמטה ואז לערבב כי זה חזק מידי
לאכול קצת מהקצפת ואז לערבב!
באותו הנושא: