21 תשובות
כן!
נכון
H~S
כן מאוד
את הקצפת יותר טעים לאכול בלי לערבב אבל השוקולד לא טעים בלי לערבב אז אוכלים מעורבב
כןןןןןןןן
כן
השוקולד פשוט דוחה לבד
לא ממש לא
רק הקצפת טעימה במילקי אל תהרסי אותה עם השוקולד
לאא
Zm
לערבב
לאא! אחר כך יש רק שוקולד
כל הטעים זה הקצפת
קודם כל אוכלים את הקצפת
ואזז
רק אזז
אוכלים את השוקולד בנפרד!!
אבל כדי שהשוקולד לא יהיה ג'לי ומגעיל כזה מערבבים אותו (לא עם הקצפת!! פשוט מערבבים אחרי שאוכלים את הקצפת ואז זה מושלם)
אפילו לא בצחוק
^^כן בדיוק מה שהיא אמרה
קודם לאכול קצת מהלמעחה אחר כך קצת מהלמטה ואז לערבב כי זה חזק מידי
לאכול קצת מהקצפת ואז לערבב!