7 תשובות
באסה רצינית
דיכאון עמוק
דיכאון עמוק
צעקתי באמצע הטסט על הטסטר, כשהבנתי שנכשלתי בכיתי שצעקתי עליו אבל טסט אחרי זה הוא העביר אותי
ירד לי הלב לתחתונים וואי
כל טסט מחדש נשברתי
התבאסתי אבל לא ויתרתי
דיכאון חזק
באסה כזאת אבל לא נורא
באותו הנושא: