6 תשובות
לקח לי זמן להתגבר על הנהג מונית שכמעט נכנס בי והרס לי את הטסט רק כדי לחסוך חמש דקות
אבל בסוף זה עובר ובמיוחד כשתעברי
אבל בסוף זה עובר ובמיוחד כשתעברי
נראה לי בכיתי איזה יומיים בערך, התהלכתי בבית כאילו העולם נחרב ואין טעם לחיים
ואז שילמתי אגרה לטסט השני וקבעתי שיעור וכזה עם הזמן זה עבר
ואז שילמתי אגרה לטסט השני וקבעתי שיעור וכזה עם הזמן זה עבר
בכיתי איזה שבוע בערך אבל עבר
לא הזלתי דמעה
לרוב בכוונה מכשילים כי עושים מזה קופה
לרוב בכוונה מכשילים כי עושים מזה קופה
שואל השאלה:
כן אבל זה לא פייר
זה בזבוז זמן וים כסף
כן אבל זה לא פייר
זה בזבוז זמן וים כסף
אנונימית
כיביתי את הטלפון, נעלתי את עצמי בחדר ובכיתי יום שלם בין לבין הזמנתי טסט חדש
באותו הנושא: