2 תשובות
אחרי 18 יש מכינה צבאית/עבודה (לא חייב) ואז יש צבא (חובה) ואז אוניברסיטה/מכינה אקאדמאית (עדיף מאוד לעשות) ואז אתה חופשי
בערך. יש גם צבא ועוד בית ספר (אוניבסיטה) ויש להנות וחופשות.
יש גם משפחה וקריירה וזוגיות וחתונה..
החיים זה לא רק עבודה ובית ספר..
יש גם משפחה וקריירה וזוגיות וחתונה..
החיים זה לא רק עבודה ובית ספר..
באותו הנושא: