8 תשובות
לא
שואל השאלה:
מה? למה כן? מה מביך בזה
מה? למה כן? מה מביך בזה
אנונימית
לא אם זה מצניעות אז ממש לא
זה לא מביך פשוט לשאול שאלה כזאת ולכתוב את הבגדים הכי נורמלים שיש זה מביך
זה פשוט לא לטעמי. וויב מתנחלים
שואל השאלה:
אז אין בעיה בזה אז למה לחפור
אז אין בעיה בזה אז למה לחפור
אנונימית
באותו הנושא: