8 תשובות
עם
אנונימית
עם
יהיה כתוב לך את הציון בבחינה (שזה עם בונוס 10% אוטומטית), ציון הגשה שהבית ספר העביר למשרד החינוך, והציון הסופי שחישבו עם שניהם ביחד
^^
לא חושב שיופיע הציון הסופי, הציונים הסופיים משוקללים רק אחרי שמקבלים את הציונים של מועדי ב ושל שאר הבגרויות.
לדעתי יופיע רק ציון הגשה וציון בחינה
אנונימי
ציון הבחינה החיצונית יכלול כבר את תוספת ה-10%
הוא התכוון שיופיע הציון הסופי של אותו שאלון^^
אנונימית
כן זה מה שהתכוונתי אבל, לא יופיע הציון הסופי של השאלון...
זה מופיע רק אחרי שמקבלים את כל הציונים כולל מועדי ב
אנונימי
כן יופיע כי זה פשוט שהמחשב עושה חישוב לפי האחוזים של הציון בחינה והאחוזים של המגן וזה הציון סופי של השאלון, זה תלוי רק בשני הנתונים האלה
אנונימית
זה לא משנה...הם משקללים את הציון הסופי רק כשמקבלים את כל הבגרויות..
את פשוט תראי מחר, ככה זה תמיד עם מועד קיץ
אנונימי
התחברות ל