לא הלך לי משהו המבחן במתמטיקה ואני חושש מהרגע שיגיעו הציונים
פשוט יביך אותי גם לעבור על זה עם המורה הפרטי כי בטח הציון לא גבוה גם הפסקתי ללכת אליו לאחרונה אבל גם לפני שהפסקתי לא הייתי עקבי בציונים אבל עוד איכשהו הצלחתי לקבל 71 בשאלון 481 קיצר אני ממש מבואס מה עושים?