3 תשובות
בנים בגיל הזה כמעט תמיד מעוניינים בחזרה. זה הגיל הזה של ההורמונים בגוף וכל דבר מרגיש כמו אהבה
מציעה לך לנסות לעשות צעד ולראות איך הוא מגיב
לדעתי את יכולה לכתוב לו הודעה, או שתיפגשי איתו ותגידי לו את כל מה שאת מרגישה.
שבא לך שתנסו ביחד, שאת רוצה את זה
כי בסופו של דבר את לא יכולה להישאר בקשר ידידותי עם בן אדם שאת דלוקה עליו, זה לא נעים.
במקרה הכי גרוע, הוא יגיד לך לא.
במקרה הכי טוב, הוא יגיד לך כן.
אולי את מפספסת את אהבת חייך אז לדעתי את צריכה ללכת על זה ולומר לו.
תחזיקי חזק בסיבוב ממש טועה. תבדקי עםחבר משותף שאת יכולה לסמוך עליו שיעזור לך או שפשוט תהיי אמיצה ומוכנה לקבל גם כן וגם לא
התחברות ל