6 תשובות
מה את שמה עליהם
מבינה אותך אחותי. אבל וואלה אני נהנת מזה זאת האישיות שלי
שים עליהם פס ותרחיקי חברה דוחה כזאת ששופטת אותך בצורה כזאת רק לפי החיצוניות ותשמעי מה שבאלך מזה עניינם
את מפגרת וצאחלה אם את חושבת שדיבור קובע מה האכויות שלך בתור בן אדם
שמעי לי זה לא מפריע שאני ככה
דבר ראשון את צריכה להבין שאת זו שקובעת על עצמך מי את ואת לא צריכה להתייחס לכל מי שזורק מילה,ותזכרי שמה שאת מראה לסביבה זה מה שהם יגידו עליך.
התחברות ל