13 תשובות
בוכה אף אחד לא אוהב
אנונימית
לא חושבת שזה ענייני התרבות שלהם ולא העניין שלך.
שואל השאלה:
זכותי אבל
זכותי אבל
אנונימית
זכותך :)
שנאת חיי
אני נגעלת מזה
נגעלת
איככ
קריוקי זה דווקא, ואומר את זה כרוסי.
אבל אני לא חושב שיש מישהו שאוהב את התרבות הערסית והפרחית.
אבל אני לא חושב שיש מישהו שאוהב את התרבות הערסית והפרחית.
קריוקי זה הכי כיף בעולם ואין קשר לתרבות ה"ערסים ופרחות"
לא סובלת את זה
שואל השאלה:
זהו..
זהו..
אנונימית
מי אמר שזה לא זכותך בייבי?
באותו הנושא: