13 תשובות
בוכה אף אחד לא אוהב
אנונימית
לא חושבת שזה ענייני התרבות שלהם ולא העניין שלך.
שואל השאלה:
זכותי אבל
אנונימית
זכותך :)
שנאת חיי
אני נגעלת מזה
קריוקי זה דווקא, ואומר את זה כרוסי.
אבל אני לא חושב שיש מישהו שאוהב את התרבות הערסית והפרחית.
קריוקי זה הכי כיף בעולם ואין קשר לתרבות ה"ערסים ופרחות"
לא סובלת את זה
שואל השאלה:
זהו..
אנונימית
מי אמר שזה לא זכותך בייבי?