6 תשובות
אם אהבת זה שווה יש לי מעיל בארון שקניתי ב 1800 שקל הכל טוב
אבל בשיין זה גנוב ממעצב אופנה שבאמת השקיע את הזמן שלו בעיצוב
אם כבר זה לצאת פראייר לקנות בשיין
אם כבר זה לצאת פראייר לקנות בשיין
אם אהבת אז ברור ששווה
זה איכות טובה וראית שזה יושב עלייך טוב
הרבה יותר שווה משיין
הרבה יותר שווה משיין
מבחינתי כל ג'ינס שווה פי 3 ממכנסיים רגילים
(כי אפשר ללבוש אותו 3 פעמים לפני כביסה)
אז אפילו 300 זה לגיטימי
(כי אפשר ללבוש אותו 3 פעמים לפני כביסה)
אז אפילו 300 זה לגיטימי
ברור ששווה
שיין זה חרא וזה מזהם והאיכות זוועה, גם ככה היה מתפורר לך תוך יומיים.
עדיף להשקיע בג'ינס איכותי שטיפה יותר יקר
שיין זה חרא וזה מזהם והאיכות זוועה, גם ככה היה מתפורר לך תוך יומיים.
עדיף להשקיע בג'ינס איכותי שטיפה יותר יקר
באותו הנושא: