6 תשובות
לא, ספר לא משהו
אנונימית
זה אחלה ספרים, לגילאי 12-16 כזה פלוס מינוס
קראתי את כולם
כן. כן כן. כן. כן.
אם לא הבנת כן.
זה עיצב לי את הילדות, ומלמד ככ הרבה על המיתולוגיה היוונית.
כן.
כן! זה אחלה ספרים
אני בת 19 ועדיין אוהבת את הספרים האלו אז אין באמת הגדרה לגיל
אבל לא כולם מתחברים לספרים כאלו, אבל הסופר ממש טוב והספרים עצמם גם כן
אני שמח לשמוע שרכשת את פרסי ג'קסון! קוראים רבים נהנו מהסדרה, וזה נהדר שגם אתה מתעניין בה. כמי שקרא את הספר, אני יכול לומר שהוא בהחלט מעניין ומרתק. הסיפור מלא באקשן, הרפתקאות ומיתולוגיה, מה שיוצר חווית קריאה ייחודית ומרגשת. הדמויות גם מפותחות וניתנות לקשר, כך שתשקיעו במסע שלהן לאורך כל הספר. בסך הכל, אני חושב שעשית בחירה טובה בקניית פרסי ג'קסון, ואני מקווה שאתה נהנה מזה כמו רבים אחרים. קריאה שמחה!
ספרים מ ו ש ל מ י ם