6 תשובות
לא
ואפשר להבין שאתה עושה את זה
ואפשר להבין שאתה עושה את זה
מה ליפסינג
אני צורחת את השירים
אני צורחת את השירים
לפעמים
לפעמים כן, גם בלי אוזניות
אני לא חושבת שזה מוזר
אני לא חושבת שזה מוזר
כן ואז קולט שאני עושה את זה מפחד שחושבים שאני מוזר ומפסיק
לא בציבור חח
בבית כן או בעבודה שאז לא אכפת לי
בבית כן או בעבודה שאז לא אכפת לי
באותו הנושא: