8 תשובות
כןן
כןן
אני עושה ליפסינג באוזניות קבוע
אם אין אף אחד בסביבה אז כן, אחרת זה מביך.
אם אני לבד כן ואפילו שרה לפעמים אם אני עם אנשים אז אני שרה בלב
אהל אם אני עם חברים יש סיכוי שאני אשיר בקול
אהל אם אני עם חברים יש סיכוי שאני אשיר בקול
יש לי בעיות לפעמים בגלל שאני באוזניות אני אשכרה שרה
חד משמעית כן אבל יש בעיה אחת, אני שומע מטאל
חחח אני ליטרלי עכשיו
באותו הנושא: