21 תשובות
ששואל השאלה בטח יאהב את התשובה שלו יותר וזה יעזור לו יותר
סיפוק (?)
אני רוצה לעזור למי שצריך
אני רוצה לעזור למי שצריך
ההרגשה של עזרה לזולת ולנזקקים
אנונימי
זה כיף לענות נכון
אני מקבלת פרחים
מרגישה שאמרתי את מה שהיה לי להגיד, זה משחרר.
זה מעניין להציע רעיון לאחרים ולפתור בעיות בכללי וגם זה מונע שיעמום
כלום זאת בסך הכל הסחת דעת מהחיים שלי
סתם כיף לעזור לאחרים ואולי לשוחח. גם אם אין לזה תועלת אמיתי
אנונימי
שואל השאלה:
בסוף אף אחד לא זוכר אתכם ואת מה שהשקעתם ועזרתם פה, מאחר והפלטפורמה גם בגלוי נגד שיחות והיכרויות ודברים בסגנון אלא רק שאלות/תשובות
השאלה מה זה נותן לכם מעבר לסיפוק הרגעי הזה של "הנה אמרתי מה שיש"
בסוף אף אחד לא זוכר אתכם ואת מה שהשקעתם ועזרתם פה, מאחר והפלטפורמה גם בגלוי נגד שיחות והיכרויות ודברים בסגנון אלא רק שאלות/תשובות
השאלה מה זה נותן לכם מעבר לסיפוק הרגעי הזה של "הנה אמרתי מה שיש"
^זה לא סיפוק של "הנה הוצאתי את הכל", זה בעיקר סיפוק של לדעת שעזרתי. בין אם זאת עזרה מינימלית וקצרת טווח, או עזרה משמעותית יותר.לא אכפת לי שלא יזכרו שזו הייתה ספציפית אני.
וגם אם זה סיפוק רגעי זה עדיין סיפוק. רוב הדברים בחיים הם סיפוקים ריגעיים.
וגם אם זה סיפוק רגעי זה עדיין סיפוק. רוב הדברים בחיים הם סיפוקים ריגעיים.
זה צריך לתת משהו? בסך הכל לעזור למישהו אחר עם הזמן הפנוי שלי
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא ריקני בעיניכם?
וזה לא ריקני בעיניכם?
זה לא כזה עמוק פשוט
עזרתי? יאי!
זה הכל
עזרתי? יאי!
זה הכל
סיפוק והידיעה שעזרתי למישהו זה משמח וממלא
בתכלס כלום, מה יוצא לך מלדבר עם חברים שלך ולעזור להם?
אותו דבר, סתם כיף לדבר עם אנשים, לתת להם עצות מתוך ניסיון ודברים שאתה יודע ועל אותו עיקרון גם לשאול שאלות שסתם עולות לך לראש או לפעמים כשאתה צריך עזרה ולשמוע פידבק מאנשים.. זאת די המטרה של האתר
זה גם כמו שאנשים סתם גוללים בטיקטוק ורואים סרטונים שאנשים אחרים מעלים על החיים שלהם או סתם דברים ומגיבים ויוצרים אינטרקציה
אותו דבר, סתם כיף לדבר עם אנשים, לתת להם עצות מתוך ניסיון ודברים שאתה יודע ועל אותו עיקרון גם לשאול שאלות שסתם עולות לך לראש או לפעמים כשאתה צריך עזרה ולשמוע פידבק מאנשים.. זאת די המטרה של האתר
זה גם כמו שאנשים סתם גוללים בטיקטוק ורואים סרטונים שאנשים אחרים מעלים על החיים שלהם או סתם דברים ומגיבים ויוצרים אינטרקציה
כיף לעזור
זה ממלא אותי באושר וסיפוק
שואל השאלה:
^^^ אי אפשר להשוות את זה לחברים
בחברים הקשר הוא מתמשך והדדי
כאן זה מעין ואקום שאת זורקת אליו את התשובות שלך ושם זה נשאר
גם לגבי לגלול בטיקטוק לא הבנתי את הפואנטה, זו תופעה תרבותית כוללת יותר ולכן אני תוהה לגבי זה
התגובות האלה הם אינטרקציה מאוד דלה, אין שם בשר. זו השאלה
^^^ אי אפשר להשוות את זה לחברים
בחברים הקשר הוא מתמשך והדדי
כאן זה מעין ואקום שאת זורקת אליו את התשובות שלך ושם זה נשאר
גם לגבי לגלול בטיקטוק לא הבנתי את הפואנטה, זו תופעה תרבותית כוללת יותר ולכן אני תוהה לגבי זה
התגובות האלה הם אינטרקציה מאוד דלה, אין שם בשר. זו השאלה
זאת לא הנקודה, לא בהכרח חברים טובים
תחשוב נגיד שאתה פוגש באיזה אירוע או מקום בן אדם וסתם מפתח איתו שיחה גם אם לא תראה אותו שוב בחיים ואז הוא מספר לך על משהו שקרה לו או משהו שהוא מתכוון לעשות או בכללי על עצמו אז מן הסתם אתה יכול להגיד "למה שזה יעניין אותי ומה יוצא לי מלשמוע את זה" או שאם אתה מגלה שיש לך משהו איתו במשותף נגיד הוא מספר לך שהוא הולך לאנשהו ואתה כבר היית במקום הזה ואז הוא שואל אותך שאלות על זה
אז זה על אותו עיקרון בדיוק
תחשוב נגיד שאתה פוגש באיזה אירוע או מקום בן אדם וסתם מפתח איתו שיחה גם אם לא תראה אותו שוב בחיים ואז הוא מספר לך על משהו שקרה לו או משהו שהוא מתכוון לעשות או בכללי על עצמו אז מן הסתם אתה יכול להגיד "למה שזה יעניין אותי ומה יוצא לי מלשמוע את זה" או שאם אתה מגלה שיש לך משהו איתו במשותף נגיד הוא מספר לך שהוא הולך לאנשהו ואתה כבר היית במקום הזה ואז הוא שואל אותך שאלות על זה
אז זה על אותו עיקרון בדיוק
זה לא חייב להיות "קשר מתמשך והדדי"
זה לא כזה עמוק, הכוונה שזה כמו שאתה סתם מדבר עם חבר והשיחה מתגלגלת לאיזשהו נושא והוא אומר לך "מישהו שאני מכיר היה פעם בx ואמר שx" זה לא פרט שאמור לעניין אותך אבל ככה שיחה עובדת זה סתם כיף ויכול להיות מעניין
זה גם כמו שיש נגיד קבוצות של מיונים לצבא שאני לדוגמה נמצאת בהן אז אנשים שהולכים למיון כלשהו מתייעצים עם מי שכבר היה שם וכל אחד שואל שאלות ועוזר בדיוק כמו פה..
יצא לי המון פעמים לדבר עם אנשים שם בפרטי שיחה שלמה וארוכה וסתם לעבור לנושאים אחרים ואחר כך לא דיברנו שוב בחיים זה סתם נחמד לפעמים לדבר עם מישהו ולא חייב לצאת לך משהו מזה
זה די מסובך להסביר אבל זה סתם כדי לדבר ולהתייעץ זה לא חייב להיות איזה קשר וואו
זה לא כזה עמוק, הכוונה שזה כמו שאתה סתם מדבר עם חבר והשיחה מתגלגלת לאיזשהו נושא והוא אומר לך "מישהו שאני מכיר היה פעם בx ואמר שx" זה לא פרט שאמור לעניין אותך אבל ככה שיחה עובדת זה סתם כיף ויכול להיות מעניין
זה גם כמו שיש נגיד קבוצות של מיונים לצבא שאני לדוגמה נמצאת בהן אז אנשים שהולכים למיון כלשהו מתייעצים עם מי שכבר היה שם וכל אחד שואל שאלות ועוזר בדיוק כמו פה..
יצא לי המון פעמים לדבר עם אנשים שם בפרטי שיחה שלמה וארוכה וסתם לעבור לנושאים אחרים ואחר כך לא דיברנו שוב בחיים זה סתם נחמד לפעמים לדבר עם מישהו ולא חייב לצאת לך משהו מזה
זה די מסובך להסביר אבל זה סתם כדי לדבר ולהתייעץ זה לא חייב להיות איזה קשר וואו
באותו הנושא: