אני ממש מוצבנת על סבתא שלי. אני מגזימה? בכל זאת היא סבתא שלי.(המשך למטה) (קשור לכדורגל למי שמעניין)
לאח שלי, שבכיתה ב' היה גמר כדורגל היום. ובגלל שאמא שלי הלכה לטקס סיום של אח שלי האחר ואבא שלי היה בעבודה, אני וסבתא שלי ואח שלי התינוק הלכנו לגמר כדורגל של אח שלי. והכל הולך טוב אח שלי בהגנה, עושה ת'תפקיד שלו לא ברמה מקצועית אבל ברמה די טובה לילד בן שבע, כן הוא קצת ריחף פה ושם אבל הוא יצא מזה די מהר. והקבוצה שלו בסוף ניצחה 2-0. ואז עוד אח שלי(סליחה יש לי הרבה אחים) חזר מטיול של הסניף והגיע ישר אחרי המשחק קצת לפני חלוקת הגביעים ואח שלי שאל את סבתא שלי איך היה המשחק וזה והיא אומרת- "אה כן הקבוצה שלו ניצחה למרות שהוא לא עשה כלום".
יכול להיות באמת שאני מגזימה בכל זאת אני רק על 5 שעות שינה והיה לי יום מאוד ארוך אבל כן.
אה כן ואז אחר כך היא אומרת לאח שלי זה ששיחק בגמר שהיא גאה בו.
אני מאמין שכל עוד מדובר בסבתא והיא באה למשחק והכול ובכלל סבתא אני בעד להחליק. הקו מחשבה של הדור הזה שונה משלנו יש פערים שאני לא חושב שיש ממה להיפגע לפחות משתדל.