8 תשובות
לא יודע לגבי אנשים אחרים אבל אני פשוט קורא להם סבא/סבתא ...(ואז השם הפרטי)
דוגמה: סבא יצחק
אני הייתי קוראת לה סבתא ואז השם הפרטי שלה
סתם שתדעו קוראים לסבתא רבתהא בעצם סבתא רבא
לי יש סבתא רבא ואני קוראת לה בובא (משהו ארגנטינאי אין לי שמץ)
סבתא רבתא
סבתא רבתא
עכשיו ראיתי את התיאור, כנראה שהיא פשוט תקרא לה סבתא
אני קוראת לסבתות רבתא שלי סבתא ומוסיפה את השם הפרטי
לסבתות הרגילות אני קוראת רק סבתא