כל אחד הוא מישהו אחר, ואתה אף פעם לא תוכל להבין מי אוייב ומי חבר, זה לא משנה מה אתה מרגיש, לפעמים עדיף פשוט להיות אדיש.
כי אנחנו חיים בעולם של שקרנים, כל אחד חובש מסכה, תזכרו שגם מכתב רצח תמיד יכול להיראות כמו ברכה, והדמעות שלהם? שוות לפח, תמיד תזכור שאפילו עצב יכול להיות מופרח איך נוכל לדעת על מי לסמוך בעולם של שקרנים? איך נידע מי אומרים את האמת ומי בנו משחקים?
בעולם של שקרנים הכל כל כך מוזר, גם המלח יכול להיראות כמו סוכר, אתה צריך להיזהר במה שאתה אומר, טמטום יכול להרוג אותך, גם אם זה מרגיש שהבן אדם הזה תמיד איתך, ואת האמת? זה מפחיד, לדעת שמילה לא במקום יכולה אותך להכחיד.
כי אנחנו חיים בעולם של שקרנים, כל אחד חובש מסכה, תזכרו שגם מכתב רצח תמיד יכול להיראות כמו ברכה, והדמעות שלהם? שוות לפח, תמיד תזכור שאפילו עצב יכול להיות מופרח איך נדע על מי לסמוך בעולם של שקרנים? איך נידע מי אומרים אמת ומי בנו משחקים?