התחברות
הרשמה
זה נורא אם בלעתי קצת מי פה?
23 ביוני 2026, 21:15
בליעה
סכנות
תרופות
גרון
מי פה
5 תשובות
לא
B
BigBros
לא הכל טוב
.
.Trust No One
לא
ו
ונוס בתמוז
לא
ש
שצ.
לא
י
ילדה עייפה בלי ברזל
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
בלעתי בטעות מי פה זה נורא??
בלעתי מנטוס בטעות._. זה נורא?
בלעתי עכשיו את הזה של השרשרת כמה זה נורא?
אני בטעות בלעתי נמלה, מה יקרה לה ועד כמה זה נורא בשבילה?
נראה לי בלעתי את הגומיה של הפלטה שלי עד כמה זה נורא??
אני מרגישה כאילו בלעתי משהו והוא לא יורד או כאילו בלעתי את הגרון מה אפשר לעשות?
זה נורא עם בלעתי 2 זבובים קטנים?
זה כזה נורא אם בלעתי חתיכה גדולה של מסטיק?
זה נורא אם בטעות בלעתי חרצן של דובדבן?
זה נורא אם בלעתי מסטיק?
בלעתי קצת סבון ועכשיו הגרון שלי נורא כואב, זה יכול להיות משהו מסוכן?