6 תשובות
לא בקטנה
כל עוד את נושמת והכל טוב אז לא נראלי
אנונימית
כם עכשיו יהיה לך עץ בבטן
לא, עוד כמה שעות יעבור מהצד השני
לא , הכל פסדר
כל עוד לא לעסת ושברת את החרצן, הכל בסדר, אבל זה יכול לכאוב כשזה יוצא מהצד השני