5 תשובות
מבינה אותך לב
כולנו חזקות
גם לי היה את זה פעם, ולמען האמת גם כיום לפעמים אבל מעדיפה לא להתעסק בזה ולהיות עסוקה בעצמי ודברים שאני אוהבת לעשות ולנסות פשוט לשחרר את זה כי ככה או ככה כולם יהיו בזוגיות.
אנונימית
שואל השאלה:
לא מצליחה
אנונימית
אני יודעת זה קשה זה קשה
אנונימית
אני אותו דבר כבן ואני גם מחפש פתרון את לא לבד
התחברות ל