11 תשובות
כן
זאת משאלה אנוכית באופן מזעזע. זוגיות היא לא האדרה עצמית באמצעות האחר.
כן אבל למה שתרצי זוגיות כזאת חחח
כן, קיימים
אני כזה תאמת אז קיים
אנונימי
כן אבל למה שתרצי מעריץ זה פשוט קצת לשחק בבן אדם
שואל השאלה:
זה לא אנוכי אני פשוט לא בן אדם שמביא הרבה תשומת לב כמו שאני אוהבת לקבל
אני כן מראה אהבה זה דבר שונה
זה לא אנוכי אני פשוט לא בן אדם שמביא הרבה תשומת לב כמו שאני אוהבת לקבל
אני כן מראה אהבה זה דבר שונה
אנונימית
זה בסדר וזה הגיוני הכל טוב
כן
להראות אהבה, אהבה אמיתית כמובן. זה דבר שעושים גם מאהבה כמובן אבל גם ממחויבות. ברור שכיף יותר לקבל תשומת לב.. זאת לא הפתעה שאת נהנת לקבל. תשומת לב יותר מלתת. זה הפתעה שאת חושבת שהשני ירצה לתת יותר מלקבל.
באותו הנושא: