26 תשובות
זה הגיוני לגמרי
זה יורד מהר עד ל85-80
משם זה ירידה איטית
אנונימי
לי יש 100 וקניתי בינואר
הגיוני ממש
אני עם 15 פרו כבר שנתיים וחצי ובהתחלה זה באמת ירד ממש לאט אבל עכשיו אני כבר על 87
שואל השאלה:
זה ממש נורא שזה יורד? יש סיבה באמת להיות בלחץ? מה זה עושה לסוללה?
אנונימית
בעיקר כדאי להתנהג עם הטלפון בצורה ששומרת על הסוללה נגיד לדאוג להטעין מראש לפני שהסוללה מתרוקנת לגמרי ואת נותנת לו למות, לא לתת לו להישאר בטעינה יותר מדי זמן אחרי שהוא מגיע ל100 אחוז (ובשביל זה יש את המנגנון טעינה חכמה שמטעין עד 80 ואז ממשיך לאט), להטעין עם מטען מקורי, לא לסגור כל פעם את כל החלונות כי כשהטלפון מריץ את האפליקציה מחדש לגמרי כל פעם זה שוחק אותו ועוד כל מני דברים כאלה
98 וקניתי בינואר
לא זה הגיוני לגמרי
הסוללה היא לא מושלמת, תחשבי עליה כמו בקבוק מים שכל פעם שממלאים אותו ומרוקנים הוא טיפה פחות טוב והמדד לכמה הוא פחות טוב זה הקיבולת סוללה
אנונימי
עדיף בשביל בריאות סוללה שהיא תהיה בין 80-20% רוב הזמן!
אנונימי
אבל 98 זה מעולה אין לך באמת סיבה להיות בלחץ זה תמיד ירד קצת אין מה לעשות אבל פשוט תנסי לשמור על הבריאות של הסוללה
שואל השאלה:
אז מכמה זה נחשב לא טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אהה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג איך שומרים עליה
אנונימית
זה לא משהו אבסולוטי, זה נטו פוגע בחוויות משתמש שלך
אנונימי
מ80 כעיקרון זה פחות טוב
כי כשנגיד תתטעיני עד 100 אז זה כמו 80 אחוז
לפי מה שהבנתי כמה שירד זה פשוט מוריד את זה מהכמות המקסימלית נגיד 98 אז מוריד לך 2 מהמקסימום אם תתטעיני ל100 אז זה ייחשב בפועל 98 בערך
שואל השאלה:
אה שיט
ואחרי שזה מגיע למספר נמוך צריך לקנות טלפון חדש? יש דרך לסדר את זה?
אנונימית
כנראה שעד שתגיעי למספר נמוך באמת את גם ככה תחליפי טלפון אז אין לך כל כך מה לדאוג
אני על 87 ואיתו כבר שנתיים וחצי כמו שאמרתי וממש לא שמרתי עליו אחרי השנה הראשונה אז זה באמת לא כזה נורא פשוט תשמרי עליו ושימי לב לדברים שכתבתי פה בעיקר ויהיה בסדר זה ככה או ככה ירד קצת אבל זה רק אומר שהסוללה תחזיק לקצת פחות זמן אחרי כל טעינה זה לא באמת הורס את הטלפון או משהו
אפשר פשוט לקנות סוללה חדשה
זה באיזור ה400-500 שקל
ואם את מחליפה עדיף ממש שזה יהיה בחנות רשמית נגיד כמו אידייגטל^^
וזה הופך את הסוללה לממש חדשה כמו מהחנות מניסיון
וגם כרגע אין לך מה לחשוב על זה יותר מידי
יש לך די הרבה
שואל השאלה:
ואי אני הרגע גיליתי שהדבר הזה קיים כששאלתי את צאט למה הטלפון שלי מתחמם
אוף באסה
אנונימית
כן אבל בכל מקרה מומלץ להחליף רק מתחת ל60 אחוז
שואל השאלה:
יש קשר לסוג טלפון גם? כאילו נגיד זה לא מהחדשים למרות שקניתי אותו השנה
אנונימית
איזה דגם זה?
וכן יש קשר כי אפל משפרים את כל המערכות שלהם בכל דגם שיוצא כולל סוללה בין היתר אז ככל שהסוללה יותר חדשה היא אמורה להיות יותר טובה אבל הירידה באחוזים אמורים להיות די דומה
^^^לא, אפל ממליצה להחליף סוללה מ80 אחוז,
ב60 זה מצב ממש גרוע וגם זה קורה אחרי הרבה זמן נגיד 4 שנים או יותר אז כנראה שכבר יהיה עדיף להחליף טלפון
שואל השאלה:
קניתי אייפון 13
בןכה זה נשמע ישן עכשיו אחרי שכבר הוציאו את ה17 ומוציאים את 18
אנונימית
לפי מה שאני מכירה פחות מומלץ להחליף כבר ב80 וזה גם מוריד את הערך של המכשיר אם רוצים לעשות טרייד אין וכו כי זה נחשב להחלפת חלקים אבל ב60 זה באמת מצב ממש גרוע ובגלל זה כדאי
אבל שוב כמו שאמרתי בכל מקרה יהיה מאוד קשה להגיע למצב כזה, זה אפילו לא ארבע שנים, לי ירד 13 אחוז אחרי שנתיים וחצי וממש לא שמרתי עליו
אז אני זוכרת שכשהייתי עם ה13 הייתי על 87 או 88 אחרי שנתיים
שזה באמת קצת פחות ממה שהיה לי עכשיו עם ה15 פרו אבל לא הבדל משמעותי
אם את לא מתכננת להישאר איתו שנים קדימה ממש אין ממה להילחץ רק תשדלי לשמור עליו ויהיה בסדר
שואל השאלה:
אין לי מושכ כמה זמן אשאר איתו כאילו אין לי תכנון למתי להחליף אבל הבנתי פשוט נזרום עם הקקה הזה

ותודה לכםם שעניתםם הרגעתם אותי חחח❤❤❤
אנונימית
התחברות ל