4 תשובות
וואי גם אצלי זה ככה זה אחד המעצבנים
שואל השאלה:
הבהירות שלי הכי גבוהה כן^^
אנונימית
שואל השאלה:
אין
אנונימית
תראי אם פתוחים לך הרבה חלונות ברקע
אפשר גם להנמיך את רמת הבהירות במסך וגם אז זה ייגמר פחות מהר