4 תשובות
וואי גם אצלי זה ככה זה אחד המעצבנים
שואל השאלה:
הבהירות שלי הכי גבוהה כן^^
הבהירות שלי הכי גבוהה כן^^
אנונימית
שואל השאלה:
אין
אין
אנונימית
תראי אם פתוחים לך הרבה חלונות ברקע
אפשר גם להנמיך את רמת הבהירות במסך וגם אז זה ייגמר פחות מהר
אפשר גם להנמיך את רמת הבהירות במסך וגם אז זה ייגמר פחות מהר
באותו הנושא: