5 תשובות
רק התחלת, קודם תראי איך הוא מתנהג והכל ולאט לאט תכירי אותו ואז תעשי משהו
שואל השאלה:
אחות אני צריכה הסבר לא תשובה פשוטה
אנונימית
מה
את לא מכירה אותו אפילו ומה הקשר undiscovered ברור שעוד לא גילית אותם
אולי נמשכת, תראי אם באמת יהיה לך רגשות אליו ואז
לדעתי קשר כזה במקום עבודה יכול להיות מתכון למשהו פחות טוב וסיטואציות לא נעימות בהמשך אבל מצד שני את אף פעם לא יכולה לדעת איפה תכירי מישהו ואולי יהיה לכם חיבור מטורף והכל טוב אבל אם רק התחלת לעבוד זה קצת מוקדם מדי להחליט כשאת עוד לא כל כך מכירה אותו
תבואי בגישה טובה, אל תנעלי על זה ותפתחי אליו רגשות מהר מדי, תנסי קצת להתחבר, לדבר ולעשות צחוקים אבל לא בקטע חריג, כמו עם כולם
ואם יזרום ותתחברי לבן אדם ותראי שאת גם באמת בעניין שלו אז סבבה
התחברות ל