4 תשובות
^
איזה באסה מקווה בשבילך שתרגישי טוב מאמינה בך ותנסי לאזור כוח וסבלנות ותיקחי כדור לשתות הרבה מים ולהתלבש חם
איזה באסה מקווה בשבילך שתרגישי טוב מאמינה בך ותנסי לאזור כוח וסבלנות ותיקחי כדור לשתות הרבה מים ולהתלבש חם
שואל השאלה:
אני לא אוותר על העבודה גם כי רק התחלתי וגם כי זה יכול להמשך ככה כמה ימים
לינוי זה משהו שקורה לי וזה לא כל כך נדיר...
אני לא אוותר על העבודה גם כי רק התחלתי וגם כי זה יכול להמשך ככה כמה ימים
לינוי זה משהו שקורה לי וזה לא כל כך נדיר...
אנונימית
קודם כל אל תחשבי אל זה שתתעלפי זה לא יקרה אם את עד כדי כך לא מרגישה טוב עדיף בשביל הבריאות שלך להישאר בבית לא משנה כמה את צריכה את הכסף הזה תדאגי לעצמך
אין לך אפשרות לא ללכת? בריאות זה לפני הכל
באותו הנושא: