התחברות
הרשמה
נכשלתי בטסט השני היום, תוך כמה זמן אני ניגש לעוד אחד?
23 ביוני 2026, 20:11
טסט
לימוד נהיגה
רכב
אגרה
כמה זמן
תשובה אחת
בעיקרון מינימום לדעתי שבועיים, אבל עדיף שתמשיך בשיעורי נהיגה ותיגש שוב מתי שאתה מרגיש מוכן
j
jinx ^. .^
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם נכשלתי בטסט ואני ניגש לעוד טסט, צריך לשלם שוב אגרה? או רק את התשלום של הטסט עצמו?
לא מצליחה לעבור טסט , נכשלתי כבר 4 טסטים ועוד כמה ימים יש לי טסט 5
לצערי נכשלתי היום בטסט הראשון, עוד כמה זמן אני אעשה את הטסט השני?
נכשלתי שני טסטים ואני מפחדת שגם טסט שלישי שיש לי עוד יומיים אני אכשל
נכשלתי טסט שני ואני מבואסת ברמות זה מלא כסף וחטפתי התקף חרדה בטסט ובכיתי כל הטסט
נכשלתי היום בטסט שני על ידני ואני מיואשת כדי לוותר אחרי 2 טסטים או להמשיך?
תעודדו אותי נכשלתי בטסט שני אני כל היום בוכה...כבר אין לי כוח יותר):):):
נכשלתי טסט ראשון לפני שבועיים ועוד כמה שעות יש לי טסט שני, טיפים איך לעבור אותו?
נכשלתי בטסט ראשון וקיבלתי תאריך לטסט שני, אבל זה עוד שלושה שבועות, אפשר לנסות להקדים?
נכשלתי לפני חודש בטסט הרביעי שלי ואני ניגש עוד מעט לחמישי ואני פשוט מרגיש שאני במלחמה
נכשלתי טסט ראשון ויש לי הרגשה רעה גם לגבי הטסט השני וכן הלאה אוף