3 תשובות
עברת?
אני גם מחכה לחמישי
אוח כנ"ל מחפשת מורה אמיתי וטוב שבאמת מלמד במרכז
אנונימית
וואי אתה לא מבין אני באותו מצב כמו שלך
אני גם נכשלתי בטסט והרגשתי חרא בלשון המעטה והיה לי מורה חרא שכל הזמן הוריד לי את הביטחון ואמר לי שלא אעבור בחיים טסט ושאני כישלון וכאלה וכל הזמן העיר לי ופגע בי
אח"כ החלפתי מורה ואותו דבר בדיוק
כבר לא יודעת מה לעשות
הם מושחטים מה שמעניין אותם שהתלמידים יכשלו וימשיכו לקחת שיעורים ויפוצצו להם את הכיס
אני כרגע מחפשת מורה חדש נמאס לי כבר