8 תשובות
לא
{;
אם הייתי רואה בחדר של מישהו קומיקסים הייתי מציעה לו נישואים
אנונימית
אולי זה מה שהיה בקומקמסים
זה היה על גרמניה הנאצית או משהו?
לא והוא גם לא נראה לי אבדה כלכך גדולה
כן כל אחד והטעם שלו
אני יודעת שלא נעים לשמוע את זה אבל בסוף זה הגיוני ולגיטימי לנתק קשר על כל דבר, גם על תחביב כזה קטן שלא בהכרח אפילו היה משפיע עליו. מן הסתם זה קצת מוזר, אפילו מאוד, אבל שיהיה לו בכיף כמו שאמרת
לא הגיוני
אולי הוא דפוק
התחברות ל