8 תשובות
תשלח תמספר שלו מהיום אנחנו חברים
שהןא ריגשי
לא. שיפסיק לקחת דברים ללב
איך קראת לו
אנונימית
לא
שואל השאלה:
קראתי לו "האחד שבהריון" כי הוא קרא לי בשם אחר.... לא נראלי הןא עף על השם
קראתי לו "האחד שבהריון" כי הוא קרא לי בשם אחר.... לא נראלי הןא עף על השם
אז שיבנה ביטחון..הוא לא ילד קטן
מה פוגע פה
באותו הנושא: