8 תשובות
תשלח תמספר שלו מהיום אנחנו חברים
שהןא ריגשי
לא. שיפסיק לקחת דברים ללב
איך קראת לו
אנונימית
לא
שואל השאלה:
קראתי לו "האחד שבהריון" כי הוא קרא לי בשם אחר.... לא נראלי הןא עף על השם
אז שיבנה ביטחון..הוא לא ילד קטן
מה פוגע פה