יש לי קבוצה של חברים וכמעט כולם שם זוגות, כיאלו אני אישית חברה טובה של 5 זוגות שונים ויש עוד מלא בכללי סביבי וכל ניש לא בזוגיות ממש רוצים זוגיות וכל הזמן יוצאים ונכנסים מקטע. אישית אני לא ממש מחפשת את כל הדבר הזה, אם זה יקרה זה יקרה, אבל זה שכולם כל הזמן מדברים על זה גורם לי להרגיש שאני מאחור או משהו