התחברות הרשמה

יש פה חברה שמתגייסים לגלי צה"ל בפברואר?

23 ביוני 2026, 18:27
גלי צה"לפברוארגיוסמיונים    
תשובה אחת
עדיין לא שלחו תוצאות
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אם מישהי התגייסה בפברואר 2018 מתי היא צריכה להשתחרר?
מישהו שגם מתגייס בפברואר??
מישהו מתגייס פה בפברואר?
אם אני רוצה לטוס עם חברים לחול בנובמבר ומתגייס בפברואר זה בסדר?
אני טס ליפן בפברואר, אני מתגייס בפברואר
מישהו מתגייס ב1.9 לגלי צה"ל?
יש כאן אנשים שמתגייסים בפברואר?
מתי ישלחו שיבוצים לאלה שמתגייסים בפברואר ?
יש פה כאלו שמתגייסים בפברואר 24?
מי מתגייס ב14 בפברואר פה?
אני מתגייס בפברואר ואני טס