תשובה אחת
אני כבר משוחררת, אבל לרוב גיוס פברואר זה עורפי.
אני בעצמי התגייסתי בפברואר וכל מי שהיה איתי בבקום היו מחיל האוויר, ועורפיים מהחיל הירוק