תשובה אחת
אני כבר משוחררת, אבל לרוב גיוס פברואר זה עורפי.
אני בעצמי התגייסתי בפברואר וכל מי שהיה איתי בבקום היו מחיל האוויר, ועורפיים מהחיל הירוק
אני בעצמי התגייסתי בפברואר וכל מי שהיה איתי בבקום היו מחיל האוויר, ועורפיים מהחיל הירוק
באותו הנושא: