43 תשובות
שיהיה חגיגות בלילה
תוסיף אותי לרשימה
אחי מה יש לי לחשוב על זה
וואו שיגועים
וואו שיגועים
תהנו לכם
שיש כאלו שזה סבבה להם
ויש כאלו שלא
אפשר למעוד לפורענות אבל אם יש כללים ברורים וסדר ברור אז ניחא
ויש כאלו שלא
אפשר למעוד לפורענות אבל אם יש כללים ברורים וסדר ברור אז ניחא
סבבה כמו פנימייה בחגים אותו דבר לדעתי
שואל השאלה:
חחחחחח התגובות פה של הגברים בדיוק מוכיחות את הטענה שלי שזה משהו מסוכן
חחחחחח התגובות פה של הגברים בדיוק מוכיחות את הטענה שלי שזה משהו מסוכן
אנונימי
מה יש לחשוב, נחמד, ברור שיהיו אנשים שישכבו או יעשו משהו מיני, זה לא אומר שזו תהפוך למסיבת סקס.
שזה מעולה ותרשה לי ללכת
שמע זה תלוי מי מוזמן זה יכול להיות מסוכן עם האנשים הלא נכונים וגברים שלא יודעים לשלוט על היצרים שלהם או בקיצור ילדים
שואל השאלה:
בדיוק ואיך אתה יודע אם הגברים יודעים לשלוט על היצרים שלהם?
בדיוק ואיך אתה יודע אם הגברים יודעים לשלוט על היצרים שלהם?
אנונימי
גבר שלא יודע לשלוט על היצרים שלו לא משנה בן כמה הוא הוא ילד
^^
תיהיה בטוח שהאנשים שהולכים לשם בנים ובנות לא באים בציפייה "לשלוט על היצרים שלהם"
תיהיה בטוח שהאנשים שהולכים לשם בנים ובנות לא באים בציפייה "לשלוט על היצרים שלהם"
שואל השאלה:
ואתה חושב ש"ידידים" רנדומלים אפשר לסמוך עליהם שהם לא ילדים?
ואתה חושב ש"ידידים" רנדומלים אפשר לסמוך עליהם שהם לא ילדים?
אנונימי
לא כל וילה בנים בנות זה הזמנה לאורגיה לי יצא לעשות וילה בנים בנות ולא היה כלום חוץ משניים שהיה להם קליק מהרגע הראשון
תזמין חרדים לא יהיה שום דבר מיוחד
לא מכיר את האנשים לא רוצה להגיד סתם אבל אני עם הבת שלי לא הייתי סומך על אף אחד
^^^
אם אתה שואל אותי
לא
אם אתה שואל אותי
לא
אחי מה עשית גברים
אנחנו לא חבורה של אנסים שרק מחפשים את הקורבן הבא
מה קורה פה
אנחנו לא חבורה של אנסים שרק מחפשים את הקורבן הבא
מה קורה פה
שואל השאלה:
אחי עובדתית רוב האנסים בעולם הם גברים
היית נותן לילדה שלך ללכת למסיבה שכולם שיכורים ושכולם ישנו שם ביחד בלילה?
אחי עובדתית רוב האנסים בעולם הם גברים
היית נותן לילדה שלך ללכת למסיבה שכולם שיכורים ושכולם ישנו שם ביחד בלילה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אומר את זה בתור גבר אני לא סומך על גברים זה הגיוני לא?
אני אומר את זה בתור גבר אני לא סומך על גברים זה הגיוני לא?
אנונימי
^^
ברור שלא
אבל עם הכבוד אישה שבוחרת ללכת למקום כזה היא לא ממש "קרבן תמים של אונס"
מה היא מצפה שיקרה בלילה הזה? שכולם ישחקו ביחד טאקי?
ברור שלא
אבל עם הכבוד אישה שבוחרת ללכת למקום כזה היא לא ממש "קרבן תמים של אונס"
מה היא מצפה שיקרה בלילה הזה? שכולם ישחקו ביחד טאקי?
רוב האנסים בעולם זה גברים אבל זה לא אומר שכל גבר אנס
אם הבת שלי אומרת שהיא לא מעוניינת לעשות דברים עם אף אחד הייתי סומך עליה
אם הבת שלי אומרת שהיא לא מעוניינת לעשות דברים עם אף אחד הייתי סומך עליה
תשמע נראה לי הערת את כל הגברים בסיטיפס לארגן מסיבה כזאת
שמע אתה מזעזע אותי אתה אומר שבחורה שבאה להנות במסיבה רוצה שמישהו יבוא אליה בלילה ויאנוס רוצה?
^^^^אחי אתה לא האשמת הרגע את האישה באונס
תגידי יש לך בעיות נפשיות?
חבר בוא תגיד לי למה אתה הולך ביער לבד אתה פשוט מזמין שירצחו אותך
תגידי יש לך בעיות נפשיות?
חבר בוא תגיד לי למה אתה הולך ביער לבד אתה פשוט מזמין שירצחו אותך
איך הבנתם שאני מאשים את האישה באונס???
תקרא את מה שרשמת
שואל השאלה:
לאלא אחי, בחורה שבאה למסיבה כזאת ממש לא באה שיאנסו אותה חס ושלום והיא עדיין הקורבן והאנס הוא הרוצח ולא צריך לחפש נאשם אחר
הקורבן לא יכול להיות האשם
אבל פשוט מלכתחילה לארגן משהו כזה זה חוסר מודעות לדעתי ואני מתחרפן מאנשים שחושבים שזה לגיטימי
לאלא אחי, בחורה שבאה למסיבה כזאת ממש לא באה שיאנסו אותה חס ושלום והיא עדיין הקורבן והאנס הוא הרוצח ולא צריך לחפש נאשם אחר
הקורבן לא יכול להיות האשם
אבל פשוט מלכתחילה לארגן משהו כזה זה חוסר מודעות לדעתי ואני מתחרפן מאנשים שחושבים שזה לגיטימי
אנונימי
חבר'ה אתם שומעים את עצמכם?
אנשים באו לשתות ולהנות ואתם ובראש שלכם
הם עומדים לעשות אורגיה
לא כל פעם שבן אדם שותה במסיבה זה בשביל לשכב מין הסתם הם מכירים אחד את השני
אנשים באו לשתות ולהנות ואתם ובראש שלכם
הם עומדים לעשות אורגיה
לא כל פעם שבן אדם שותה במסיבה זה בשביל לשכב מין הסתם הם מכירים אחד את השני
תקראו אתם את מה שרשמתי לא האשמתי אותה באונס בשום צורה אני פשוט אומר שבחורה שמכניסה את עצמה למצב שהיא מוקפת בגברים חרמנים שיכורים זה לא הצעד הכי חכם ואם שהיא חושבת שהכול יהיה נחמד ויפה היא צריכה לחשוב פעמיים
שואל השאלה:
^^זה לא משנה מה המטרה של המסיבה
זה משנה מה עובר בראש של חלק מהאנשים
ותתווכח איתי עד מחר על זה אבל אם לא היית מסכים לילדה שלך לישון עם גברים שיכורים רנדומלים בבית
אז אין סיבה שתהיה בעד מסיבה כזאת
^^זה לא משנה מה המטרה של המסיבה
זה משנה מה עובר בראש של חלק מהאנשים
ותתווכח איתי עד מחר על זה אבל אם לא היית מסכים לילדה שלך לישון עם גברים שיכורים רנדומלים בבית
אז אין סיבה שתהיה בעד מסיבה כזאת
אנונימי
שואל השאלה:
ותפסיק להפוך את הגברים לכאלה תמימים
הדור הזה מגעיל ולא חסר אנסים ורוצחים היום
ותפסיק להפוך את הגברים לכאלה תמימים
הדור הזה מגעיל ולא חסר אנסים ורוצחים היום
אנונימי
שואל השאלה:
ואני גבר וחושב ככה ואומר את זה בפומבי
וכנל אליך זה לא אמור לפגוע באגו הגברי שלך אם אתה לא כזה
ואני גבר וחושב ככה ואומר את זה בפומבי
וכנל אליך זה לא אמור לפגוע באגו הגברי שלך אם אתה לא כזה
אנונימי
תגיד היית במסיבה עם חברים בחיים שלך ?
שואל השאלה:
כן מה הקשר?
כן מה הקשר?
אנונימי
שואל השאלה:
ועזוב אל תברח משאלה פשוטה תענה בכן או לא
היית מסכים לבת שלך בת 17 ללכת למסיבה עם גברים שיכורים שאתה לא יודע עד כמה היא מכירה
היי ביי כזה
ולישון איתם בוילה?
ועזוב אל תברח משאלה פשוטה תענה בכן או לא
היית מסכים לבת שלך בת 17 ללכת למסיבה עם גברים שיכורים שאתה לא יודע עד כמה היא מכירה
היי ביי כזה
ולישון איתם בוילה?
אנונימי
מזה נותן מה אני אחזיק אותה בשלשלאות בבית
אני מאמין בלסמוך על הילד שלך ואם היא חושבת שזה בסדר בגיל הזה אני איתה בהחלטה
אני מאמין בלסמוך על הילד שלך ואם היא חושבת שזה בסדר בגיל הזה אני איתה בהחלטה
שואל השאלה:
סבבה אם אתה חושב ככה אז אנחנו עם דעות שונות אין מה להתווכח
סבבה אם אתה חושב ככה אז אנחנו עם דעות שונות אין מה להתווכח
אנונימי
אתה צודק לגמרי אני עם הדעה הרווחת ואתה עם הדעה של המתבגר שרואה אנדרו טייט ומיירון
שואל השאלה:
חחחחח הייתי קורא לזה הדעה של ההוא שנפגע לו האגו הגברי
והתגובה של ההוא שרואה את הדור המסריח של היום ובכללי את הגברים שמסתובבים ברחוב וקופצים לך על אישה רנדומלית שהולכת ברחוב
ומבין את הסכנות שיש בזה
חחחחח הייתי קורא לזה הדעה של ההוא שנפגע לו האגו הגברי
והתגובה של ההוא שרואה את הדור המסריח של היום ובכללי את הגברים שמסתובבים ברחוב וקופצים לך על אישה רנדומלית שהולכת ברחוב
ומבין את הסכנות שיש בזה
אנונימי
נשמה
למה שיפגע לי האגו מה עשית בידיוק כדי לפגוע בו
ההגיון שלך מנותק מהמציאות
הוא נשמע כמו כל הבתולים שכל היום ברשת
למה שיפגע לי האגו מה עשית בידיוק כדי לפגוע בו
ההגיון שלך מנותק מהמציאות
הוא נשמע כמו כל הבתולים שכל היום ברשת
בדרום אמריקה?
באותו הנושא: