7 תשובות
כי לסביות הן במיעוט רוב הבנות סטריטיות, נגיד להומואים יוצר קל למצוא סטוצים כי יש גם גברים סטרייטים שזורמים עם בנים..
אנונימי
עלק "בחורות לא עושות סטוצים", ראינו כמה בחורות ועוד נשואות עשו סטוצים עם המאמן במכון כושר^^^^
אנונימי
גם אני תוהה
אנונימית
כי רוב העולם סטרייס
אנונימית
כי א' קשה למצוא בחורות שמעוניינות בבחורות.
ב' בכללי בחורות לא אוהבות סטוצים.
ב' בכללי בחורות לא אוהבות סטוצים.
כי גייז הם מיעוט רצח(לא בקטע רע, זה פשוט ממש קצת)
באותו הנושא: