תשובה אחת
כולן מערערות
בדרך כלל על אותו חלק
נגיד אצלי כולן ערערו גם על ההדרכה וגם על הקבוצתי והטיפול באדם אז עשינו הכל ביחד
היו גם כאלה שערערו על המבחנים אז הן עשו אותם אחרי שסיימנו את הזום
אני מניחה שאם יש מישהי שלא ערערה על הדרכה בקבוצה של בנות שכן ערערו על הדרכה היא לא תצטרך לעשות את ההדרכה או שיכניסו אותה לקבוצה של בנות שלא מערערות על הדרכה
בהצלחה :)
בדרך כלל על אותו חלק
נגיד אצלי כולן ערערו גם על ההדרכה וגם על הקבוצתי והטיפול באדם אז עשינו הכל ביחד
היו גם כאלה שערערו על המבחנים אז הן עשו אותם אחרי שסיימנו את הזום
אני מניחה שאם יש מישהי שלא ערערה על הדרכה בקבוצה של בנות שכן ערערו על הדרכה היא לא תצטרך לעשות את ההדרכה או שיכניסו אותה לקבוצה של בנות שלא מערערות על הדרכה
בהצלחה :)
באותו הנושא: