התחברות
הרשמה
איך עובד הערעורים ביום המאה איך זה מתבצע?
22 ביוני 2026, 16:21
יום המא"ה
יום המאה
גיוס
ציונים
ערעורים
תשובה אחת
מותר לערער על שלושה ואז לעשות את המבחנים שוב
.
.Sakura
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני שולחת פנייה של ערעור לגבי ציון שקיבלתי ביום המאה 3 בהדרכה ולא 4 ומעלה
עשיתם יום המאה דרך זום ? איך זה מתבצע?
לא הבנתי איך יום המאה מתבצע במחשב מישהי יכולה להסביר איך זה הולך?
יש לי יום המאה היום בזום איך זה מתבצע ואיך שולחים לי זימון לשיחה בזום?
מה הסיכויים שיקבלו ערעור שלי על ציון ביום המאה?
מישהי הגישה ערעור לאחד מהציונים ביום המאה וזה עבד לה?
אם אני מגישה פנייה של ערעור לגבי ציון שקיבלתי 3 ביום המאה ולא 4 ומעלה
איך אפשר לערער על קשב מתמשך ביום המאה בטופס ערעור לא כתוב את זה כאופציה
ערעור על יום המאה
ערעור על יום המאה מתקבל??
ביום המאה לוקחים את הציון של הערעור או הגבוה מבין השניים?