9 תשובות
מאוד מתוק
חמודד
וואו יפה ממש! אהבתי מאוד
באיזו תוכנה עשית את זה?
באיזו תוכנה עשית את זה?
שואל השאלה:
אילוסטרייטור
אילוסטרייטור
אנונימי
מגניב
מרשים מאוד
עבודה יפה, בטוחה שהיא תאהב
עבודה יפה, בטוחה שהיא תאהב
זה ממש מתוק
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימי
וואי זה ממש מתוק
באותו הנושא: