8 תשובות
אם אתה אוהב את זה אז סבבה.. אין לי טעם כמו שלך חח
לדעתי זה יפה
מכוער.
הרסת את הגיטרה
הכי חשוב שאתה אוהב
שואל השאלה:
זה נחמד לדעתי
זה נחמד לדעתי
לא עפתי...
לא אהבתי.
באותו הנושא: