2 תשובות
דווקא מעולה בעיניי שהוא אמר את זה, באמת היו כמה מקרים של ניסיון חדירה שהסתירו עד עכשיו וזה גרם לכוחות הביטחון לפתוח יותר עיניים על העיר הזו. דווקא עכשיו הכי בטוח לנסוע, מוגנת מכל הכיוונים אחרי שהוא אמר את זה
אני חושבת שאפשר לנסוע כי זה כבר תחילת חופש גדול והעיר עמוסה אבל תיהיה עירנית ותקפידי לא ללכת לבד בלילה
התחברות ל