6 תשובות
אני אויבת של רוסיה!
אוקראינה?
כל מי שלא בעלת ברית עם רוסיה?
כל מי שלא בעלת ברית עם רוסיה?
כמעט כולם שונאים את רוסיה מה זה אין חה אויבים
ולא רק זה שהיא עדיין במלחמה עם אוקראינה
ולא רק זה שהיא עדיין במלחמה עם אוקראינה
למה לרוסיה יש צבא?
רוסיה זו אחת מהמדינות עם ההיסטוריה הטרגית ביותר.
היו אינספור פלישות לרוסיה בגלל הטופוגרפיה המישורית שלה.
רוסיה זו אחת מהמדינות עם ההיסטוריה הטרגית ביותר.
היו אינספור פלישות לרוסיה בגלל הטופוגרפיה המישורית שלה.
הם באמצע מלחמה בטח שיש להם אוייבים
וגם בלי קשר כל מדינה צריכה צבא כי תמיד יכול לקרות משהו
וגם בלי קשר כל מדינה צריכה צבא כי תמיד יכול לקרות משהו
יש להם המון אויבים וחוץ מזה השלטון שם מאוד רעב לשלוט בעולם הם רק מחכים לרגע הנכון כדי פהיכנס למלחמה בה הם יוכלו להביס את ארצות הברית שכל פעם מונעת מהם להשלים את התוכניות שלהם.
רוסיה תהיה בעיה גדולה בעתיד זה רק עניין של זמן...
רוסיה תהיה בעיה גדולה בעתיד זה רק עניין של זמן...
באותו הנושא: