5 תשובות
הפרעת אכילה
נשמע ככה אבל עדיף שתלך לרופא או כל עזרה מקצועית
על פניו ממה שהיא אומרת - לא. סך הכל חוסר תאבון שיכול להיות מכמה סיבות.
אבל לפעמים בחורות כאלה לא יגידו באמת מה עובר להן בראש, ואם יש חשד עדיף לפנות למבוגר אחראי שייעץ לה ללכת לאבחון.
בכל מקרה לא לאכול יומיים או לאכול כמויות קטנטנות זה מסוכן ממש, ומומלץ לשתף את ההורים או מישהו שיכול לעזור.
אבל לפעמים בחורות כאלה לא יגידו באמת מה עובר להן בראש, ואם יש חשד עדיף לפנות למבוגר אחראי שייעץ לה ללכת לאבחון.
בכל מקרה לא לאכול יומיים או לאכול כמויות קטנטנות זה מסוכן ממש, ומומלץ לשתף את ההורים או מישהו שיכול לעזור.
את לא יכולה להסתמך על זה כהפרעת אכילה או לא. הפרעות אכילה נפשיות קודם כל זה מגיע מהראש..אם היא פשוט באמת לא רעבה זאת לא ההפרעת אכילה שאנחנו מדברות עליה
אם זה הפרעות אכילה תגידי להורים שלה או למישהו מבוגר
אנונימית
באותו הנושא: