13 תשובות
את לא יכולה לדעת, תלכי להתאבחן אצל פסיכולוג
אני לא רופאה או משהו כזה אבל זה נשמע קצת כן
את אוכלת קצת ביום וזה לא בריא
ואם את נגעלת באוכל בגלל הקלוריות והכל כנראה זה בגלל זה
מציעה לך ללכת ולדבר עם מישהו/מישהי
בהצלחה
שואל השאלה:
מה הקשר פסיכולוג להפרעת אכילה?
אנונימית
הם מאבחנים הפרעות אכילה
שואל השאלה:
לא בגלל הקלוריות..
אנונימית
יש סיכוי שאת פשוט בררנית באוכל, אבל עדין שתשאלי מישהו מומחא או משהו אם את חוששת לגבי זה
שואל השאלה:
לא לא אני פשוט נגעלת אפילו לחשוב על זה שאני אוכלת את זה..
אנונימית
לכי לאבחון אצל פסיכיאטר. יש מצב שזה משהו כזה אבל יכול להיות שזה קשור לדבר שונה
שואל השאלה:
אני דיי בטוחה שזה קשור.. אבל אני לא רוצה ללכת.. ויש כמה סיבות..
אנונימית
אם לא תלכי לא תוכלי לדעת במיליון אחוז. זה הגיוני שיהיו סיבות שלא תרצי ללכת וזה גם בסדר, זה מלחיץ. אבל אם את מרגישה שיש משהו, כל דבר, את צריכה לטפל בזה
זה נקרא הפרעת אכילה בררנית
שואל השאלה:
אני אפילו לא יכולה לדמיין את עצמי אצל פסיכולוג/פסיכיאטר.. ):
אנונימית