2 תשובות
לאיזה עבודה?
לא נורא אל תפחדי מקסימום המקרה הכי גרוע שיכול להיות זה שיעיפו אותך ואת פשוט הולכת וזהו
אבל כנראה שזה לא יקרה או שיגידו שהתקבלת או שלא רק תיארתי את המקרה הכי גרוע שיכול לקרות
אבל כנראה שזה לא יקרה או שיגידו שהתקבלת או שלא רק תיארתי את המקרה הכי גרוע שיכול לקרות
באותו הנושא: