7 תשובות
מותר לך להיות בישן איפה הבעיה?
תתנחם בעובדה שאתה מנסה לפחות. חצי מהגברים לא מנסים אפילו.
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימי
שואל השאלה:
ותמיד בסוף לא הולך לי
ותמיד בסוף לא הולך לי
אנונימי
זה נשמע לי די נורמלי האמת. הרבה בנים ובנות נלחצים כשמדברים עם מישהו שהם רוצים להרשים או מוצאים חן בעיניהם. זה לא אומר שמשהו לא בסדר אצלך. ככל שתדבר יותר עם בנות ותצבור ניסיון הביטחון יגיע והלחץ בדרך כלל יורד. אתה רק בן 18, יש לך עוד המון זמן.
ככה זה אצל הרבה. גם אצלי. אבל אומרים שזה נובע מחוסר בטחון עצמי ושצריך לתרגל את זה.. כנל זה נובע כי אנחנו מאבדים את עצמנו ולא מרוכזים במטרה העיקרית שזה להתחיל בצורה הטובה ביותר עם הבחורה. ומהפחד שנאבד אותה כי משהו יתפקשש זה מגביר את הלחץ והפחד הפנימיים שלנו
אנונימי
נורמלי אח, keep going
באותו הנושא: