התחברות
הרשמה
היום מקבלים דוחות בטלפון בsms?או רק במכתבים כי עברתי בית והכתובת שלי רשומה להם על הישן
23 ביוני 2026, 15:01
טלפונים
תשובה אחת
שואל השאלה:
מדברת על כבישים וכזה
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
החרדים בכלל מקבלים דוחות על כל ההתקהלויות שלהם ?
זה נכון שמקבלים דוחות על הנחת תפילין?
מורה לנהיגה מקבל דוחות ?
מקבלים תוצאה של בדיקת קורונה למספר טלפון שלי בsms?
בני נוער מקבלים דוחות?
עדיין מקבלים דוחות על אי לבישת מסיכה?
אפשר להיות מוחרם מהאוטובוס אם מקבלים יותר מידי דוחות?
אם אין סים בטלפון עדיין אפשר לשלוח הודעה כאילו בsms?
נהגי אוטובוס מקבלים דוחות?
שהזמנה של שיין מגיעה לארץ מקבלים הודעה בsms?
אני עובד על איזה תוכנה שצריכה לשלוח קוד בsms בטלפון מישהו לעזור לי לבדוק אותה?